°C
Annonser
Svenn Bekken Christian Bekken Bewi 2 Far og sønn: Bewi-gründer Svenn Bekken og administrerende direktør Christian Bekken i Bewi. FOTO: Arkivfoto

BEWI tar grep for å holde seg relevant

BEWI endrer navn og lanserer oppdatert visjon. Det skal bidra til at de holder seg unge til sinns og relevante.

Lena Lena Jørgensen +47 976 98 465
Annonser


BEWI lanserer i dag en oppdatert merkevare plattform, med en ny visuell identitet som gjenspeiler selskapets nye visjon: «Protecting people and goods for a better everyday». Det opplyser bedriften i en pressemelding.

De lanserer samtidig en ny webside og navnet på selskapet endres tilbake til BEWI.

- BEWI ble startet som et familieselskap i 1980. I løpet av de 40 årene vi har vært i virksomhet, har vi konstant utfordret og forbedret våre – og andres arbeidsmetoder, for å sikre at vi hele tiden leverer de beste og mest effektive løsningene til kundene våre. I dag lanserer vi en oppdatert profil, som bedre gjenspeiler vår visjon om å ta vare på – og beskytte mennesker og produkter for en bedre hverdag, sier Christian Bekken, administrerende direktør i BEWI ASA.



Vil holde oss ung til sinns og relevant

Den nye visjonen innebærer å ta ansvar og å tilpasse BEWIs virksomhet til morgendagens forventninger.

- Vi endrer også navn tilbake til BEWI, opplyser Bekken.

- Vi vokser som selskap, men vår nye profil gjenspeiler vårt ønske om å holde oss ung til sinns, være relevant og optimistisk i vårt forhold til å lede an i endringen mot en sirkulær økonomi. Nå tar vi neste steg på reisen», sier han.

Det tidligere BEWiSynbra-nettstedet (www.bewisynbra.com) blir erstattes med det oppdaterte nettstedet www.bewi.com.


Annonser
Annonser